Jumat, 20 Desember 2013

Presiden sokong media alternatif jawab arus perdana


SHAH ALAM: Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang hari ini telah meluangkan masa melawat beberapa buah gerai yang ada di sekitar stadium Melawati sempena Muktamar Tahunan PAS kali ke-59.

Beliau turut bersiaran secara langsung di Hijau.fm menjelaskan tentang perjalanan Muktamar yang banyak peningkatan terutama dalam ucapan perbahasan perwakilan dari negeri-negeri.

Katanya, muktamar kali ke-59 berlaku penambahbaikan dengan penyertaan ahli daripada pelbagai pengalaman dan latarbelakang.

"Kita lihat mutu persembahan perwakilan dari negeri-negeri amat baik." katanya ketika ditemubual oleh juruacara Hijau.fm.

Beliau menyokong kewujudan media alternatif untuk menjawab pelbagai persoalan yang ditimbulkan oleh media arus perdana kerana media tidak memberi liputan yang menyeluruh dan adil.

Menurut beliau kewujudan media alternatif memberi kesan yang cukup baik terutama pada Pilihan raya Umum ke-13.

Radio Hijau.fm bersiaran secara langsung di 20 buah negara selama Muktamar Tahunan PAS berlangsung.

Beliau turut menandatangai buku lawatan yang ada di setiap gerai antaranya menjual barang makanan dari Pulau Pinang.

Turut mengiringi beliau melawat gerai Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali; Timbalan Ketua Dewan Muslimat PAS, Dr Siti Mariah Mahmood; Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat, Suhaizan Kaiat dan pimpinan negeri.



Tidak ada komentar:

Posting Komentar